Thursday, November 3, 2005

idag är det första tentan

gynekologi är först ut... jag har inte alls svårt för det egentligen utan tycker att det är både roligt och intressant. _DET_ är inte det som är problemet... problemet är att det är för mycket och att jag inte fått tid för att sitta ned och plugga. Det händer hela tiden någonting som gör att jag inte kan få ro eller ens tid över till att plugga. Barnen gnäller... mannen får jobba över eller så är det nått annat. Antingen är det ett tecken från ovan att jag verkligen måste ta det lugnt eller också så vet jag inte vad. Ett tecken på att jag kommer klara den ändå kanske? *ler* Tror dock inte att det är så enkelt. Våran lärare försökte trötsta stressade elever igår genom att säga att det är _lugnt_ ni kommer att ha gott om tid och det var ingen som förra året missade tentan... det kanske lugnade en del men mig stressade det bara ytterligare. Jag menar nån skall ju vara den första till att inte klara av den eller hur? *ler försiktigt* Nåväl... jag har kommit fram till att det inte alls är upp till mig längre... jag kan småläsa igenom mina anteckningar nu men mera det gör jag inte. För som sagt sitter det inte nu så sitter det inte alls. Kommer det mycket frågor på menscykeln och std, cancer o prolaps så klarar jag nog denna tentan med bravur.... allt annat veti sjutton... jag får återkomma i eftermiddag.... antingen med ett ihaaaa eller :-( nått annat

No comments: