Saturday, February 18, 2006

en pluggvecka är avklarad

och jag har fått positiva besked från sökt sommarjobb.
I sommar skall jag nämligen jobba på BB :-) Kul va.... Tyvärr är det dåligt betalt jämfört med andra jobb som jag blivit erbjuden men samtidigt så vill jag ju ha en chans att få arbete när jag är färdig om ett år och då gäller det att ha visat framfötterna innan, att jag kan arbeta, sammarbeta och verkligen brinner för mitt arbete.

Dessutom är vi klara med denna veckans teori... vi har haft handledning och det har varit skönt. Det behövdes verkligen pratas ut lite och jag önskar nästan att vi hade haft mera tid till handledning än vad vi hade. Hade gärna haft det varje gång. Seminariet gick bra och trots att min uppgift var väldigt känsloladdad så blev den godkänd vilket är otroligt skönt. Nu längtar jag bara efter MVC praktiken som det är dax för nästa gång. såååå spännande.

No comments: